Kansliet

Intendent

Robert Djärv har hand om skolans lokaler, sköter access- och larmsystem, samordnar ateljéer, gästlägenheter samt Konsthögskolans galleri. Han arbetar med skolans webbsida, tar emot internationella studenter, gör inköp, har koll på leverantörsavtal samt inventarier.

Studieadministratör

Maria Granberg arbetar med löpande studieadministration kopplat till skolans program och kurser. Maria är också skolans internationella kontaktperson (arbete med skolans partneravtal samt KUNO-nätverket, nominering av studenter mm) samt kontaktperson för studenter med särskilda behov.

Administratör, ekonom

Desirée Jonsson är stöd till personal och ledning i ekonomiska frågor. Hon arbetar med skolans budget, prognoser, löpande uppföljning och bokslut.

Ekonomiadministratör

Monica Granberg arbetar med löpande redovisning av fakturor, reseräkningar/utlägg samt resebokningar. Hon är stöd vid budget och bokslut, ekonomisk uppföljning och arvodesräkningar. Monica är även arkivsamordnare.

E-post och telefon
Se respektive medarbetare